آدرس

تلفن

ما را دنبال کنید :

لیزر درمانی | High Power Laser

لیزر درمانی با استفاده از لیزر پرتوان یکی از روش‌های درمانی نوین در درمان اختلالات اسکلتی عضلانی است که در کلینیک فیزیوتراپی صبای سلامت به مراجعه‌کنندگان عزیز ارائه می‌شود.

در گذشته تنها از لیزرهای کم توان یا همان لیزر سرد در کلینیک‌های فیزیوتراپی استفاده می‌شد و لیزر پرتوان تنها در اعمال جراحی کاربرد داشت ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از لیزر پرتوان جای خود را در کلینیک‌های فیزیوتراپی باز کرده است. لیزر درمانی سبب افزایش انرژی در بافت‌ها و سلول‌های آسیب دیده بدن شده و با این روش به تسریع روند بهبودی کمک می‌کند.

مکانیسم درمان با لیزر تاکنون به طور دقیق مشخص نشده اما برخی از خواص درمانی آن عبارتند از ایجاد تغییر در زنجیره انتقال الکترون در میتوکندری‌ها که انرژی مورد نیاز سلول‌ها برای انجام ترمیم و سایر فعالیت‌های سلول را افزایش می‌دهد؛ این روش درمانی همچنین سبب انتقال و ایجاد گرمای عمقی در بافت‌های بدن شده و به افزایش گردش خون و در نتیجه تسکین درد نیز کمک می‌کند. به علاوه لیزر درمانی منجر به تغییر غشای سلولی و افزایش نفوذپذیری سلول‌ها می‌شود که این مسئله به افزایش میزان دسترسی سلول‌ها به مواد مورد نیاز خود برای رشد و ترمیم کمک می کند.

لیزردرمانی

لیزر درمانی با تحریک بیولوژیک

لیزر درمانی با تحریک بیولوژیک می‌تواند سبب افزایش رشد بافت‌های آسیب دیده و ترمیم آن‌ها شود. این امر سبب سرعت بخشیدن به فرآیند بهبود زخم و نیز کاهش قابل توجه درد، التهاب و جلوگیری از باقی ماندن جای زخم در بدن بیمار می‌شود.

نیاز بیمار به تعداد جلسات درمانی با لیزر بسته به نوع و شدت بیماری و نظر درمانگر متفاوت است اما اغلب بیماران به دو تا سه جلسه درمان با لیزر در هفته نیازمند هستند.

لیزر درمانی غیر تهاجمی در صورتی که تحت نظارت فیزیوتراپیست انجام بگیرد، بدون عارضه جانبی خاصی است و تنها ممکن است موجب مواردی از قبیل درد و سوزش موقتی در محل تحت درمان احساس شود که اغلب طی چند ساعت برطرف می‌شود.

مزایای لیزر درمانی

موارد کاربرد

با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی صبای سلامت می‌توانید از خدمات لیزرتراپی با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات فیزیوتراپی بهره مند شوید.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه