آدرس

تهران - بلوار مرزداران

تلفن

۰۲۱-۴۴۸۰۱۸۰۲

ما را دنبال کنید :

Beauty Steam​

beauty steam

این دستگاه از نوع دستگاه‌های تحریک الکتریکی اعصاب سطحی است که با استفاده از هشت کانال مجزا و از طریق پروتکل‌های تحریکی و زیبایی خاص مانند پروتکل‌های سفت کننده و کوچک کننده عضلات، برنامه‌های کاهش سلولیت، لاغری موضعی اندام، شکم و باسن برای زیبایی و لاغری اندام کاربرد دارد.

تأثیرپذیری بیشتر این دستگاه از طریق تجویز ورزش‌های ناحیه مورد نظر حین اعمال تحریک الکتریکی صورت می‌گیرد. انجام ورزش‌های فعال توسط فرد همزمان با تحریک عضلات مورد نظر باعث همزمانی فعالیت فیبرهای عضله شده و سرعت بیشتری به سوختن چربی‌های ناحیه و سفتی عضله می‌دهد. قابل توجه است که این هدف فقط از طریق ورزش کردن به تنهایی میسر نمی‌شود.

ما در کلینیک صبای سلامت با استفاده از این دستگاه و سایر تجهیزات مربوط به لاغری و تجویز ورزش‌های مناسب به اهداف درمانی و زیبایی شما عزیزان کمک خواهیم کرد.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه
ایام تعطیل به جز جمعه