آدرس

تهران - بلوار مرزداران

تلفن

۰۲۱-۴۴۸۰۱۸۰۲

ما را دنبال کنید :

کامپرشن یا وازوترین | Vasotrain​

دستگاه کامپرشن

کامپرشن تراپی دستگاهی است که با هدف تخلیه لنف در بیماران پس از جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه  با بالشتک‌هایی که به دور اندام تحتانی و قسمت‌های مختلف بدن بسته می‌شود با کمک فشار ملایم و متناوب هوا که به صورت برنامه‌ریزی شده به اندام اعمال می‌کند، اندام را به صورت تدریجی تحت فشار خارجی کنترل شده هوا قرار می‌دهد و بدین صورت به تخلیه لنف کمک کرده و ورم اندام را با ایجاد ماساژ ملایم کاهش می‌دهد.

وازوترین باعث بهبود درد عضلات، احساس سبکی، بهبود توانایی حرکتی، درمان اسپاسم و بهبود تغذیه سلول‌ها و تسکین دردهای عضلانی در اندام مورد نظر می‌شود.

افرادی که پس از انجام جراحی‌های اندام تحتانی و یا پس از بی‌حرکتی ناشی از شکستگی یا بستری بودن در بیمارستان دچار ورم شدید اندام تحتانی هستند، با کمک این دستگاه می‌توانند ورم پاهای خود را کاهش دهند. به علاوه این دستگاه می‌تواند به افرادی که پس از جراحی‌های دست و بازو یا در اثر جراحی ماستکتومی دچار ورم دست می‌شوند، هم کمک کند.

یکی دیگر از بهترین موارد استفاده از روش کامپرشن تراپی یا وازوترین بعد از ورزش و انجام فعالیت‌های جسمانی است که باعث دفع مواد التهابی می‌گردد.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه
ایام تعطیل به جز جمعه