آدرس

تهران - بلوار مرزداران

تلفن

۰۲۱-۴۴۸۰۱۸۰۲

ما را دنبال کنید :

شاک ویو | Shock Wave​

یکی از جدیدترین روش‌های درمانی در حیطه فیزیوتراپی استفاده از امواج شاک ویو است که در گروه امواج صوتی قرار می‌گیرد. این امواج نقش مؤثری در فرآیند ترمیم و بازسازی بافت‌های استخوانی عضلانی تاندون‌ها و لیگامان‌ها دارند و این آثار استفاده از شاک ویو را به یک روش مؤثر و ایمن در درمان اختلالات سیستم عضلانی اسکلتی تبدیل کرده است. این مدالیتی بر روی اختلالات متعددی در سطح دنیا مورد مطالعه قرار گرفته و اثرات مثبت آن ثابت شده است.

شاک ویو می‌تواند حتی ایجاد استخوان اضافه روی شانه و آرنج و خار پاشنه را بدون مداخله جراحی از بین ببرد.

از مزایای استفاده از این مدالیته قدرتمند ایمن بودن، زمان کوتاه درمان، درمان دردهای مزمن که به روش های دیگر درمانی پاسخ نداده‌اند و ایجاد بهبودی طولانی مدت در بیمار می‌باشد.

شاک ویو

شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی نوعی روش درمانی است که درآن از امواج پر قدرت مکانیکی با سرعت بسیار بالا برای درمان  انواع مختلفی از دردهای عضلانی اسکلتی  استفاده می‌شود. تعداد کم جلسات درمانی (سه تا پنج جلسه  با فاصله یک هفته)، غیر تهاجمی بودن و عدم نیاز به مصرف دارو این روش را به گزینه‌ای مناسب برای درمان بسیاری از اختلالات عضلانی-اسکلتی تبدیل کرده است.

درمان سلولیت

در این مرکز مناطق بدن که دچار سلولیت یا ترک خوردگی‌های پوستی و افتادگی و شل شدن پوست در نتیجه زایمان یا چاقی و لاغری شده‌اند، توسط دستگاه‌های تخصصی مانند شاک ویو، تکارو دیگر روش‌ها به همراه تمرین درمانی نواحی مربوطه زیر نظر دکترای تخصصی فیزیوتراپی مورد درمان قرار می‌گیرد که علاوه بر زیبایی باعث سفت شدن پوست و بافت‌ها در ناحیه مورد نظر می‌شود.

برای درمان سلولیت با توجه به وسعت و شدت درگیری پروتکل درمانی برای شما در نظر گرفته می‌شود. هر کدام از تکنیک‌ها و مدالیته‌ها کارایی خاص خود را دارا هستند که ترکیب آن‌ها با هم منجر به حصول بهترین نتیجه درمانی می‌شود. مثلاً نکته قوت استفاده از دستگاه شاک ویو برای رفع سلولیت این است که این مدالیته مؤثر درمانی باعث ایجاد عروق خونی جدید در ناحیه آسیب دیده شده می‌شود، به نحوی که رفع قابل توجه سلولیت‌های پوستی را تنها بعد از یک دوره درمانی شاهد خواهید بود.

لاغری موضعی

بسیاری از خانم‌ها به دنبال زایمان و تغییرات چاقی و لاغری یا افزایش سن دچار شل شدگی پوست و عضلات به ویژه در نواحی ران‌ها، پشت بازو، باسن و شکم می‌شوند. این مشکل علاوه بر ظاهر نازیبا به دلیل ابتلا به ضعف عضلات مختلف، زمینه ساز مشکلات ارتوپدی مختلف مانند دیسک کمر و گردن، شانه یخ زده، مشکلات لگن و زانو می‌شود.

در این مرکز درمانی با استفاده از دستگاه‌های تخصصی لاغری مانند دستگاه‌های تحریک الکتریکی همراه تمرین درمانی تخصصی و جریان‌های رادیوفرکانسی و تحریک الکتریکی نقاط طب سوزنی مربوط به لاغری  شکم و پهلوها، در طول یک دوره درمانی کاهش قابل توجه سایز را مشاهده خواهید کرد. به علاوه استفاده از این تکنیک‌ها موجب سفت شدن پوست و عضلات شکم، باسن و … خواهد شد. به علاوه کاهش سایز تخصصی نقاط دلخواه مانند بازوها یا ران‌ها به همراه کاهش ترک‌های پوستی با استفاده از این روش‌های درمانی را شاهد خواهید بود.

خدمات درمانی و زیبایی ویژه دیگر در مرکز ما رفع جای بخیه و خط‌های ناشی از جراحی (زایمان، جراحی‌های زیبایی، ارتوپدی و …) است.

طبق جدیدترین مقالات منتشر شده رفع جای اسکار جراحی‌های قدیمی توسط تکنیک اسکار ریلیز (scar release) که با سوزن‌های مخصوص انجام می‌گردد، نتایج عالی به دنبال داشته و حتی بر روی بهبود کیفیت حرکتی و وضعیت حسی فرد مؤثر است که توسط با تجربه‌ترین پرسنل و زیر نظر دکترای تخصصی فیزیوتراپی در این کلینیک برای شما مراجعین گرامی انجام خواهد شد.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه
ایام تعطیل به جز جمعه