آدرس

تهران - بلوار مرزداران

تلفن

۰۲۱-۴۴۸۰۱۸۰۲

ما را دنبال کنید :

درمان سردرد گردنی

بخش مهمی از سردردهای بیماران با سردرد گردنی مربوط به گرفتگی عضلات سر و گردن به ویژه عضلات عمقی ناحیه پس سر می‌باشد. به این سردردها، سردردهای سرویکوژنیک یا سردرد گردنی گفته می‌شود که متفاوت از سردرد میگرنی هستند و بیشتر در افراد پشت میزنشین و افرادی که مدت‌های طولانی گردن را در یک حالت ثابت نگه می‌دارند، رخ می‌دهد.

تکرار این سردردها موجب کاهش تمرکز، کاهش دامنه حرکتی گردن، ناراحتی و درد دائمی در بیماران شده و عملکرد آنها را مختل می‌نماید.

جالب توجه است بدانید که این سردردها با انواع روش‌های آزادسازی عضلات و بافت نرم مانند ریلیز فاشیا، تکنیک‌های منوال مانند ماساژ‌های تخصصی، منیپولیشن، رفع اسپاسم عضلات با استفاده از تکنیک سوزن خشک، آموزش چگونگی قرارگیری سر نسبت به گردن، همچنین تجویز تمرین‌های تخصصی قابل درمان هستند.

لازم به ذکر است عدم درمان به موقع و مزمن شدن این مشکل می‌تواند منجر به گزگز دست ها، ضعف عضلات دست و بازو و درگیری دیسک‌های بین مهره‌ای گردن گردد. لذا اگر مبتلا به این سردردها هستید یا شغل پشت میزنشینی دارید، هرچه سریع‌تر برای درمان آن اقدام فرمایید.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه
ایام تعطیل به جز جمعه