آدرس

تهران - بلوار مرزداران

تلفن

۰۲۱-۴۴۸۰۱۸۰۲

ما را دنبال کنید :

تعویض مفصل لگن و زانو

ما در کلینیک فیزیوتراپی صبای سلامت با بیش از ۱۰ سال سابقه درمانی در حوزه درمان تخصصی بیماران بعد از جراحی‌های تعویض مفصل لگن و زانو در خدمت شما بیماران عزیز هستیم.

مراجعه به یک مرکز تخصصی فیزیوتراپی بعد از انجام جراحی تعویض مفصل ضروری است.

از آنجا که امروزه در سراسر دنیا این نوع جراحی‌ها به دلیل افزایش رشد جمعیت و پیشرفت تکنولوژی جز پرتکرارترین جراحی‌ها می باشند، فیزیوتراپی اصولی و زودهنگام جهت کاهش درد و التهاب در مرحله حاد و به دست آوردن دامنه کامل حرکتی و همچنین افزایش قدرت و عملکرد عضلات در مرحله بعدی به عنوان جز جدایی ناپذیر درمان به حساب می‌آیند. به علاوه انجام صحیح فیزیوتراپی بعد از تعویض مفصل موجب بازگشت مناسب فرد به زندگی نرمال و بدون درد می‌شود.

امروزه با افزایش آمار مبتلایان به آرتروز و زندگی ماشینی طیف وسیعی از سالمندان عزیز به این خدمت نیاز دارند.

ما در این مرکز با سابقه سال‌ها مطالعه، انجام پژوهش‌های متفاوت و فیزیوتراپی هزاران بیمار پس از این جراحی‌ها به صورت تخصصی در خدمت شما بیماران عزیز هستیم.

همچنین مفتخریم که از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مانند تکنولوژی حقیقت مجازی برای تمرین درمانی تخصصی بیماران تعویض مفصل و رفع لنگش آنها  استفاده می‌کنیم. لازم به ذکر است که تا کنون در کشور عزیزمان از این روش نوین تمرین درمانی برای درمان این بیماران استفاده نشده است و در سایر نقاط دنیا نیز این روش جدیدترین متدهای درمان توانبخشی به شمار می‌رود.

جهت به دست آوردن هر چه سریع‌تر بهبودی و عملکرد نرمال عضلانی اسکلتی پس از انجام جراحی تعویض مفصل، کلینیک ما به عنوان مرکز پیشتاز در این زمینه این خدمت تخصصی را در اختیار بیماران عزیز قرار می‌دهد.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه
ایام تعطیل به جز جمعه