آدرس

تهران - بلوار مرزداران

تلفن

۰۲۱-۴۴۸۰۱۸۰۲

ما را دنبال کنید :

ضایعات ورزشی​

فیزیوتراپی صبای سلامت با سابقه درمان ورزشکاران عزیز در رشته‌های متفاوت مانند ‌فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، دوی سرعت و استقامت، بدنسازی، کراس فیت، فیزیک کلاسیک، اسکی روی آب، ژیمناستیک، کیک بوکس و سایر رشته‌های ورزشی همیشه یاریگر ورزشکاران عزیز بوده است.

انواع ضایعات ورزشی از جمله کشیدگی تاندونی و درد کشاله ران در فوتبالیست‌ها، پارگی لیگامان‌ها مانند لیگامان‌های روتاتور کاف در بوکسورها، کشیدگی‌های عضلانی، اسپاسم‌های شدید عضلات و خدمات فیزیوتراپی بعد از جراحی مانند جراحی ترمیم مینیسک و لیگامان در این مرکز درمانی به ورزشکاران محترم ارائه می‌گردند.

باید توجه داشت که توانبخشی و فیزیوتراپی ضایعات ورزشی با توجه به تفاوت در متابولیسم بدن، ظرفیت‌های قلبی عروقی، توان بدنی، ظرفیت عضلانی و عملکردی در ورزشکاران نسبت به افراد عادی، با توانبخشی افراد معمولی تفاوت دارد. فرآیند فیزیوتراپی ورزشکاران شامل پروتکل‌های درمانی و تمرینی متفاوت با افراد عادی است تا فرد ورزشکار در اسرع وقت بتواند به فعالیت ورزشی و تمرینی خود بازگردد.

لذا در این کلینیک با تکنیک‌های متنوع منوال تراپی یا درمان دستی شامل موبیلیزیشن، منیپولیشن، سوزن خشک، ماساژ و‌… به همراه به کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات کامل تمرین درمانی مانند بیوفیدبک ورزشی فرآیند درمانی شما ورزشکار عزیز به بهترین شکل انجام می‌شود تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به میادین ورزشی بازگردید.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه
ایام تعطیل به جز جمعه