آدرس

تهران - بلوار مرزداران

تلفن

۰۲۱-۴۴۸۰۱۸۰۲

ما را دنبال کنید :

ضایعات نورولوژی​

انواع ضایعات نورولوژی شامل اختلالات مربوط به مغز و اعصاب مانند سکته مغزی، پارکینسون و همچنین انواع بیماری‌های اتو ایمیون یا خودایمنی مانند ام اس (MS)، روماتیسم، گیلن باره و … در این مرکز مورد درمان قرار می‌ گیرند.

همچنین ضایعات اعصاب محیطی نظیر تروماهای وارد بر ستون فقرات، تومورهای مغزی و نخاعی، فلج اعصاب محیطی مانند فلج بلز یا فلج عصب محیطی صورت و نوروپاتی دیابتی نیز در این مرکز به صورت تخصصی تحت درمان قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است درمان بیماری‌های نورولوژی و ضایعات اعصاب محیطی مانند نوروپاتی‌های دیابتی نیازمند صبر و حوصله بیشتر، همکاری بیمار و همراهان و طول زمان درمانی طولانی‌تری نسبت به ضایعات ارتوپدی است.

در طول این مدت تیم درمانی ما با صبر و حوصله در تمام مراحل درمان شما را کمک خواهند کرد. تمام تلاش ما در این کلینیک همراهی همه جانبه با بیمار، درک وضعیت او و همراهان وی، ارزیابی دقیق علمی، استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات جهت دستیابی هر چه سریعتر به اهداف درمانی و در نهایت کسب رضایت شما بیماران عزیز است. در صورتی که بیمار به دلیل افت عملکرد جسمانی قادر به حضور در کلینیک نباشد، می‌توانیم با معرفی فیزیوتراپیست متبحر برای درمان در منزل به شما خدمت رسانی کنیم.

امیدواریم با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی صبای سلامت خاطره خوشی در ذهن شما و همراهان عزیزتان نقش ببندد.

رزرو وقت ملاقات

گرفتن یک تشخیص دقیق می تواند یکی از تاثیرگذارترین تجربیاتی باشد که می توانید داشته باشید، به خصوص اگر مدتی در جستجوی آن پاسخ بوده باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه با تماس با ما و در تمامی مدت طول هفته و تمامی ساعات شبانه روز با تکمیل فرم٬ نسبت به رزرو وقت خود اقدام نمایید.
شنبه - چهار شنبه
پنج شنبه
ایام تعطیل به جز جمعه